سوالی که اکثر افرادی که قصد ورود به بازار کار تعمیرات پکیج را دارند از ما میپرسند این است که درآمد تعمیرات پکیج چقد است ؟

میزان درآمد در تمامی مشاغل فنی تا حد قابل توجهی به میزان توانایی، تخصص و تجربه شما دارد. یعنی به میزانی که میزانی که سطح دانش و مهارت شما افزایش یابد، درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت.

بنابراین میزان درآمد شغل پکیج دیواری نیز وابسته به میزان مهارت و تخصص شما بوده و میزانی که سطح دانش و مهارت شما افزایش یابد این درآمد نیز افزایش خواهد یافت. البته باید گفت قیمت ارائه شده، مشتری مداری، کیفیت ارائه خدمات، ساعات کار، تبلیغات از دیگر عوامل تاثیرگذار بر میزان درآمد این شغل است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که متوسط درآمد ماهیانه تعمیرکار و نصاب پکیج دیواری در سال ۹۹ بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در ماه است.

چگونه در بازار کار پکیج دیواری موفق شویم؟

نصاب و تعمیرکار پکیج دیواری شخصی است که باید مهارت لازم در نصب انواع مدل‌ها و برندهای پکیج دیواری را داشته و بتواند انواع مشکلات پکیج دیواری را عیب یابی و تعمیر کند. بنابراین برای موفقیت در بازار کار این شغل باید پیش از هر اقدامی مهارت‌های مورد نیاز را کسب کرد.

 

همانطور که می‌دانید پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری بسیار حساس است و بی احتیاطی در نصب و تعمیرات آن ممکن است خسارات جانی و مالی بسیاری را به همراه بیاورد. همین موضوع برطرف کردن و عیب یابی این دستگاه را از عهده افراد عادی خارج کرده است. می‌توان گفت نصب صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات پکیج دیواری تنها از عهده تعمیرکاران حرفه ای پکیج که از دانش و مهارت‌های تخصصی این حرفه برخوردار هستند، بر می آید.

 

سپری کردن دوره‌های آموزش تعمیر پکیج فنی حرفه‌ای در آموزشگاه زانکو ، در کنار کسب گواهینامه و مدرک دوره نصب و تعمیر پکیج دیواری ، شما را به یک نصاب و تعمیرکار پکیج حرفه ای، زبده و قابل تبدیل می کند .

 

یکی از دیگر مولفه‌های مهم و تاثیرگذار برای موفقیت در بازار کار هر شغل مشتری مداری و احترام به مشتری است. برای حرفه‌ای شدن در این شغل باید به مشتریان و نیازهای آنها توجه داشته و رفتار صحیح و احترام آمیزی با آنها داشته باشید. تلاش کنید که مشکلات پکیج را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کرده و خوش قول باشید.

قیمت مناسب و رقابتی نیز از دیگر عواملی است که در صورت توجه به آن می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کرده و بازار کار بهتری داشته باشید. می‌توانید لیستی از قیمت رقبا تهیه کرده و نسبت به آنها قیمت مناسب‌تری ارائه دهید. البته توجه داشته باشید که قیمت پایین‌تر باعث کمتر شدن کیفیت کار نشود.

چطوری میتونیم سرویس کار پکیج بشیم؟

به دلیل تخصصی بودن نصب و تعمیرات پکیج، بهترین راه برای یادگیری نصب و تعمیر پکیج دیواری شناسایی بهترین آموزشگاه پکیج دیواری و شرکت در دوره‌های آموزشی آن است. امروزه آموزشگاه‌های متعددی در سراسر کشور دوره های پکیج را برگزار می‌کند. هنگام انتخاب دوره آموزشی مناسب باید به مقدار تجهیزات آموزشگاه، کاربردی و جامع بودن سرفصل ها و تجربه هنرجویان سابق آموزشگاه توجه داشته باشید.